Support & ICT

Bij Perplex streven we naar service op hoog niveau. Ons team Support & ICT is vraagbaak en adviseur voor alle denkbare ICT-technische en complexe (klant)vragen. Deze vragen komen zowel van klant als collega. Het is aan jou om de juiste prioriteiten te stellen, snel te schakelen en oplossingsgericht te denken. Natuurlijk hoef je niet alles zelf te regelen,  je neemt echter wel de verantwoordelijkheid op je voor het inschakelen van de juiste collega en de eerste communicatie.

Team Support & ICT bestaat uit een support tak en een ICT tak. Ieder met hun eigen specialisme. Zo richt Support zich op het ‘supporten’ van onze klant met allerlei soorten (complexe) technische vragen. Van bug fixing tot doorontwikkeling, bij Support doe je er alles aan om de webapplicaties in de lucht te houden en onze klant naar tevredenheid te helpen.

Team ICT ondersteunt bij livegang van nieuwe websites- en applicaties, is verantwoordelijk voor Information & Security binnen Perplex en zorgt er met liefde voor dat onze collega’s aan het werk (kunnen) blijven.

Door te focussen op SLA-processen, de looptijd van vraagstukken en meldingen te bewaken én tijdig te communiceren, draagt het team samen actief bij aan het professionaliseren van onze service. Heb jij een ICT-achtergrond en hart voor dienstverlening én klanten? Kom dan ons team versterken.

Zie je jezelf al bij ons werken?

Wij zoeken altijd talentvolle mensen. Staat je ideale vacature er niet tussen?

Voor al jouw vragen

Kan ik je helpen?

Hoi, ik ben Lisa, HR Manager bij Perplex. Heb je vraag over het werken bij Perplex of een specifieke vacature? Stuur me een berichtje via sollicitatie@perplex.nl of geef me een belletje op 026-383 0734.

Onze specialisten werken voor deze merken